Novell.

Jag hade tänkt börja på en ny novell, förut hade jag en novell på min förra blogg Justmybiebsnovell.blogg.se
Min novell ska handla om:
Yasmine Williams, Hennes mamma Sophia Williams, och hennes pappa George Williams. Yasmine är 17, och bor i Atlanta med sin mamma, hennes pappa bor i Canada. Hon har inte träffat sin pappa sen hon var 5. Han lämnade dom, och nu har han en egen familj i Canada, med egna barn. Yasmine's mamma kommer också träffa på en ny kille. Och Yasmine, gillar honom inte alls. Han är riktigt elak mot henne, när hennes mamma t.ex jobbar. Yasmine är inget fan av Justin Bieber, men inte heller direkt nån hater. Hon tror att han är jätte bortskämd. Och hon tycker att hans låtar e fjantiga.

Yasmine Williams kommer att spelas av Zendaya Coleman! :D




Kommentarer
Postat av: Jasmine

Looking forward to read you're story :)

2011-10-09 @ 12:34:29
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0